Гарантія якості

Продаж часнику на посадку. Насіння часнику: Воздушка, Однозубка, Часник

Ми гарантуємо максимально високу якість наданих товарів, послуг і обслуговування. 

Політика якості щодо складових замовлення: 

Ми не гарантуємо абсолютної ідентичності посадкового матеріалу, що доставляється, з фото зразка, розміщеного на сайті. Ми гарантуємо максимальну схожість посадкового матеріалу, що доставляється, з фото, яке представлене на сайті. 

Будь-які розміри на сайті вказані орієнтовно. Допускається похибка +/- 10-30%. Так як саджанці не штучні, наявність несуттєвих пошкоджень (що не відбиваються на загальному здоров’ї саджанця) природно, для матеріалу, що транспортується. 

Незначними вважаються: легке ушкодження листя, невеликі подряпини, несуттєві надлами. 

Посадковий матеріал відправляється згідно агротехнічним нормам, під час висадки, коли викопування і транспортування для саджанця безпечні і не порушують біоритм рослини. 

Ми гарантуємо, що відправляємий посадковий матеріал, що доставляється клієнту, буде отримано здоровим і готовим до висадки, гарантуємо високу приживлюваність за умови належного догляду, що відповідає нормам агротехніки і забезпечення потреби конкретного виду рослини. 

Не несемо відповідальність за приживлюваність посадкового матеріалу в разі недотримання норм агротехніки. Зобов’язуємося  давати консультації щодо зберігання та правильного догляду за рослинами своїм Клієнтам, а також одержувачам при необхідності на вимогу. 

У разі виникнення сумнівів, Клієнт має право звернутися в Компанію, відправивши електронний лист за адресою —  info@prodazhachesnok.com.ua. 

Звернення повинно містити інформацію про одержувача (номер замовлення, Прізвище, Ім’я), короткий опис ситуації, фото посадкового матеріалу (якщо звернення стосується його), фото товарної накладної та фото товару в коробці. Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. 

У разі отримання звернень пізніше встановленого терміну, звернення розглядаються суб’єктивно, в такому випадку ми маємо право запросити додаткову інформацію. 

Політика якості сервісу обслуговування: 

Ми зобов’язуємося дати відповідь на будь-яке конкретне питання Клієнта, що стосується догляду за отриманим Клієнтом, рослиною протягом семи календарних днів з моменту отримання запиту. 

Ми зобов’язуємося давати консультації щодо зберігання та правильного догляду за рослинами своїм Клієнтам, а також одержувачам. 

Політика якості упаковки: 

Упаковка рослин забезпечує збереження саджанців протягом транспортування і протягом періоду зберігання на пошті у встановлений термін від трьох до п’яти днів з моменту прибуття посилки в відділення пошти. 

З будь-яких питань, які цікавлять Вас, дзвоніть нам за номером вказаним в контактах або пишіть на пошту info@prodazhachesnok.com.ua